Jan en Fini naar de Noordkaap

Over 's heeren wege

Wat een genot om buiten te kunnen zitten! De hele dag is het droog geweest en we hebben zelfs de zon gezien. Eerlijk gezegd had ik het een beetje zitten. Ik wilde rechtstreeks naar huis Zeker toen ik vanmorgen de ‘waterschade’ zag. Het had ’s nachts nog eens extra hard geregend. Maar nu is het droog en zeker lekker weer. Het is nu, om 18:00 uur nog 19,5° C. Gewoon warm voor ons gevoel.

Heerlijk gereden over bijzondere, ook kleinere, wegen. Geen asfalt meer, maar vastgereden gravel. Droog, dus niet glibberig. Wel met ‘enge’ houten bruggen, die trouwens goed onderhouden worden. Bijzondere stukken landschap. Zelfs een waterval die uit een grot kwam. Zo mooi als dit land is! Heel bijzonder! Gezien de drollen op de weg, verwachtten we een eland, maar helaas. Niet gezien. We staan nu in Namsen, bij een waterkrachtcentrale waar ook een zalmaquarium is. Jammer genoeg was dit al om 16:00 uur gesloten. We besloten om hier de nacht door te brengen en er morgen een bezoek af te leggen.

De pot met bloemen staat ook altoos op tafel! Ze hebben ook al een regenbui overleefd, dus goede bloemen, Dees! Fijn dat ze nog in de pot zitten. Een vaasje zou maar omwaaien. Dat doen we dan thuis weer.

Tineke

Wat is het leuk om met jullie mee te reizen,zoveel Wetenswaardigheden,geniet ervan