Jan en Fini naar de Noordkaap

We zijn op pad!

We zijn op pad!

De laatste twee dagen waren best hectisch. Wat neemt een mens veel mee als hij de ruimte heeft. Dat is wat anders dan op de fiets naar Santiago! Maar wijgaan dan ook luxe kamperen! Een goed bed en een "volledig" ingerichte keuken.

Gisteravond nog lekker gegeten met Balt en Dees. Watis dat fijn dat je niets meer hoeft op te ruimen na het avondmaal. Over opruimen gesproken, mijn goede fee komt de boel op orde brengen!

Claudia kwam nog even om gedag te zeggen. Een paar telefoontjes nog en Dees die ons uit kwam zwaaien. Met foto's natuurlijk!

Maar wat is het k...weer. Als de engelen reizen schijnt de zon, zeggen ze in Duitsland, maar vandaag dan achter de wolken. Trouwens prima reisweer als je je eigen huis bij je hebt. Kan het ook niet verder tegenvallen onderweg! Onze eerste stop is in Duitsland bij een oud Yamaha collega van Fini. Al meer dan 30 jaar gelden. We worden oud!

Rob en Corrie

Een hele goede reis, met veel verhalen gewenst!!

Johan en Lia

Jan en Fini,

Fijn dat jullie vertrokken zijn.
Heel veel plezier en veilige km gewenst.

Groetjes en knuffels Johan,Lia,René,Nick

Madeleine en Arvitt

Een veilige reis gewenst !
Spannend hoor
:-)

Dees

Uitgezwaaid, voll verwachting op weg naar de Noordkaap! Goede reis, veel plezier! Mooie ontmoetingen, ervaringen en geniet samen van alles wat je onderweg tegenkomt!!! :) Liefs!

Corrie Eddy Thyanne

We wensen jullie een goede reis en behouden aankomst op jullie uiteindelijke doel.Veel beziens waardigheden en leuke contacten onderweg.Super dat we mee mogen genieten.

peter

Nou ik wens jullie twee heel veel veilige km en dat jullie daar ook van mogen genieten. Ik kijk wel mee hoe de reis verloopt