Jan en Fini naar de Noordkaap

Zondag is rustdag.......

Vandaag uiteraard niet veel aan voorbereiding gedaan, behalve dan dat we veel gepraat hebben over hoe en wat.

We waren op de zilveren bruiloft van Johan en Lia. Wat een gezellige dag hebben we gehad. En toch ook weer een en ander opgestoken.

Morgen wordt er weer verder ‘gewerkt’ aan de voorbereidingen.

Balt

Jan en Fini maken nu mee wat wij vorig jaar hebben ervaren, zeiden Dees en ik tegen elkaar. Lekker een lange tijd er tussenuit, lekker doen waar je zin in hebt, voor een groot deel op jezelf aangewezen.
We lazen de speciale editie van de Jan&Fini van 22 mei 2012 er nog eens op na. Vooral pagina 11. Elke motorrijder moet ooit op de Noordkaap geweest zijn staat op punt 6. Toen we dit schreven waren jullie nog jong........................dus, heel verstandig dat jullie nu met de AOW (Avontuurlijk Op Weg) bus, de elanden gaan ontwijken en de trollen tussen jullie drollen de berm in jagen. Hebben zij geluk dat jullie kiezen voor een hogere frequentie zenden dan schijten op de bumper.

Dees

Leuk, Fini en Jan, jullie blog! Wij verheugen ons erop met jullie mee te reizen!!! De voorpret is al begonnen! Geniet er van! Liefs