Jan en Fini naar de Noordkaap

Voorbereidingen

Het is zaterdag 20 juni en het begint goed te kriebelen. “We moeten nog zoveel doen”. Klets natuurlijk want we zijn redelijk georganiseerd. Er is een lijst klaar met wat we denken dat we nodig hebben. Nu is het een kwestie van in vouwkratten stoppen en weten waar ik het laat totdat het in Jan zijn bus gezet kan worden. Langzaam maar zeker wordt dat dan weer onze camper.

Jan is vandaag bezig met nog een paar onderhoudswerkzaamheden aan de bus voordat hij op 1 juli naar de APK gaat. Dan weten we zeker dat we veilig onderweg zijn.

De AGA is uit. Niet omdat we al weg gaan maar omdat we gisteren een nieuwe CV ketel hebben gekregen en de gaskraan dicht moest. De AGA dus ook uit. Nou vind ik dat het niet zinvol is om de AGA weer op te stoken voor die tweeënhalve week om hem daarna weer uit te doen. Koud in huis! Ongezellig in huis! Maar zinvol is zinvol.

Vandaag wordt er nog een nieuw doek op de luifel geplaatst aan de achterkant van het huis. Die had ik van de winter kapot gemaakt. De naden zijn rot en als je er dan aankomt om de sneeuw eraf te halen heb je ineens een luifel van 6 meter met drie lappen ipv één grote. Toch maar laten vervangen.

Nu kan ik dus echt aan het pakken. Ik hoop niet dat er nog veel ‘storingen’ komen. Hoeft niet meer van mij.

Reacties

Reacties

Johan en Lia

Wat leuk dat jullie ons laten meegenieten van jullie reis we gaan het zeker volgen

corrie brok

Leuk om jullie zo te kunnen volgen.Kijk er naar uit om mee te reizen.

joke van kampen

Hallo Jan en Fini, vanuit Colombia waar wij gisteren zijn aangekomen wil ik jullie graag volgen. Spannend hoor zo'n lange reis. Ik hoop dat jullie zonder problemen een fantastische reis hebben. Geniet ervan en maak mooie foto's.
liefs jullie nicht.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!