Jan en Fini naar de Noordkaap

Extra rustdag

Nog een rustdag genomen. De zon schijnt dat het een lieve lust is. Wel nog een vestje nodig maar heel lekker om buiten te zitten uit de wind. Lekker rustig….. nogal wat lapjes van mijn hexagons aan elkaar gezet. Deze keer een blok met heel veel verschíllende hexagonnetjes. Dit komt straks tusssen de ‘standaard’ blokken. Hiermee wil ik dan aangeven dat dit blok op de Noordkaap gemaakt is. Ik heb ook nog een label van mijn vest en dat gaat ook in dat blok. Kan het niet meer missen.

Troela heeft heerlijk in de zon liggen slapen. Het is voor een hond toch ook best vermoeiend om iedere keer weer die andere luchtjes te moeten ruiken! Zij lag ook vaak te rillen van de kou dus ook zij heeft zich aan de zon gelaafd.

Jan zat in de cabine omringd met zijn zendapparatuur. Nu ook op de 10 en 11 meter-band apparatuur met een hele hoge antenne achter op de bus, maar ook hiermee geen geluk. Er is gewoon té weinig te doen in de omgeving wat dat betreft. Toen maar de cd van Edvard Grieg opgezet. Heel passende muziek voor deze omgeving.

Grappig als je nog een dagje extra blijft. De meesten vertrekken in de loop van de ochtend. Dan heb je het terrein zowat voor jezelf en in de loop van de middag raakt het terrein weer veel voller. Tenten en tentjes worden opgezet en dat is een mooi tafereel om te zien. We zitten dan eerste rang. Dan moet ik denken aan die conférence van Jan Blazer dat hij op de camping kwam……..

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!